سمنانی‌ها با رعایت الگوی مصرف به پایداری شبکه برق کمک کنند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: شهروندان استان زمستان امسال با مشارکت بیشتر در رعایت الگوی مصرف، در پایداری شبکه انرژی برق مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر صباغ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان ، با یادآوری ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: با توجه به شروع فصل سرما و افزایش مصرف گاز و برق ، رعایت نشدن الگوی مصرف انرژی، پایداری شبکه برق را دچار مشکل خواهد کرد .

او با اشاره به ادامه فعالیت های نیروگاه های برق با تامین سوخت گاز و گازوئیل افزود: با افزایش مصرف برق از سوی مشترکان صنعتی و خانگی ، نیروگاه ها جهت پایداری شبکه نیاز به افزایش تولید و به تبع آن تامین سوخت بیشتری دارند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان تاکید کرد: در شرایط کنونی و افزایش مصرف گاز ، این روش امکان پذیر نیست پس مردم بهتر است در مصرف این دو نعمت الهی بیش از پیش ، صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان به دلیل سرمای هوا ، بیان کرد : افزایش مصرف بی رویه گاز ، مشکلاتی را در تأمین سوخت نیروگاه های برق به وجود آورده است.

علیرضا اعوانی ادامه داد: برای عبور از این شرایط ، باید تمامی بخش های دولتی و مشترکان صنعتی و خانگی در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار