علت بوی نامطبوع در مادی‌های اصفهان چیست؟

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: خشکی زاینده‌رود و هدایت آب‌های سطحی در بعضی عملیات‌های عمرانی سبب بوی نامطبوع در مادی‌های اصفهان شده است.

حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره بوی نامطبوع در بعضی مادی‌های شهر اظهار داشت: خشکی زاینده‌رود باعث توقف جریان آب در مادی‌ها و رشد جلبک‌ها شده که بوی نامطبوعی را تولید می‌کند. علت بوی نامطبوع بعضی از مادی‌ها هم این است که در برخی از عملیات‌های عمرانی آب‌های سطحی به سمت مادی‌ها هدایت و باعث ایجاد لجن و جلبک می‌شود.
 
او گفت: عوامل اجرایی شهرداری در بازدید‌های مستمر مادی‌ها و نهر‌های شهر را رصد کرده و اقدامات لازم را به منظور لایروبی و پاکسازی انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: بازدید از مادی‌های شهر همچون سایر معابر شهری به‌صورت روزانه انجام می‌شود و مواردی که احتمال خطر و یا ایجاد مشکل برای شهروندان وجود داشته باشد با توجه به اهمیت آن و مطابق با بودجه تعریف شده اصلاح می‌شود.

امیری ادامه داد: مادی «شاه‌پسند» در حد فاصل خیابان‌های رباط و پنج آذر نیاز فوری به نرده‌گذاری دارد که امسال در بخشی از آن گاردریل نصب شده است. به‌دلیل هزینه بالای تکمیل ایمن سازی مادی شاه‌پسند، بودجه کامل آن برای سال آینده پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار