پیشتازی استان یزد در حذف نقشه‌های کاغذی ارائه شده به متقاضیان گاز طبیعی در کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان از حذف فیزیکی نقشه‌های ایزومتریک لوله کشی گاز طبیعی منازل مسکونی در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به راه اندازی سامانه امضا دیجیتال و الکترونیکی کردن نقشه‌های گاز گفت: فعالیت این سامانه از اول دی ماه پس از برگزاری جلسات متعدد بین کارشناسان شرکت گاز استان و سازمان نظام مهندسی آغاز شد.

او با اشاره به توسعه دولت الکترونیک به افزود: راه اندازی این سامانه به منظور حذف تردد‌های غیرضرور متقاضیان گاز طبیعی با توجه به همه گیری ویروس کرونا و همچنین جلوگیری از مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست راه اندازی شده است.

این مسئول بیان داشت: شروع این سامانه را می‌توان نقطه عطفی در بالا بردن ضریب امنیتی پرونده‌ها و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی دانست.

علی اکبر میدانشاهی با اشاره به پیشتاز بودن استان یزد در حذف نقشه‌های کاغذی ارایه شده به متقاضیان گاز طبیعی در کشور خاطر نشان کرد: پشتوانه قانونی این موضوع و استفاده از امضای دیجیتال که در قانون تجارت الکترونیکی به صراحت از آن یاد شده است و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا ما را در انجام این مهم مصمم‌تر کرده است.

او در پایان ازمتقاضیان ومشترکین گاز استان یزد درخواست نمود به منظور بهره مندی از خدمات الکترونیکی این شرکت به درگاه اینترنتی es.nigc-yazd.ir مراجعه و از خدمات متنوع بارگذاری شده در این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار