آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۵ روستای بخش خضرآباد

استاندار یزد گفت: نعمت گاز می‌تواند مقدمه‌ای برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر مناطق روستایی در زمینه دام‌پروری و صنایع تبدیلی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در مراسم عملیات اجرایی گازرسانی به روستا‌های پناه‌کوه، دولاب، خمسیان، میل‌سفید و احمدآباد اتابکی گفت: اینکه تأمین امکانات زیربنایی در این منطقه فضای بهتری را برای کسب و کار‌های روستایی فراهم می‌کند.

او افزود: اگر چه در نگاه ظاهری بهره مندی از نعمت گاز برای مصارف خانگی است، ولی نعمت گاز می‌تواند مقدمه‌ای برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر مناطق روستایی در زمینه دام‌پروری و صنایع تبدیلی باشد.

این مسئول اظهار داشت: دولت علی‌رغم محدودیت‌هایی مالی که دارد، مصمم به اجرای پروژه‌های مناطق روستایی است تا بتواند کسب و کار را در این مناطق رونق دهد.

طالبی بیان کرد: عملیات گازرسانی در همه روستا‌های استان در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم بخش عمده‌ای از روستا‌های دارای سکنه در استان به شبکه گاز سراسری متصل شود.

میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز با قدردانی از پیگیری‌های استاندار و فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط، گفت: پروژه گازرسانی به روستا‌های پناه‌کوه، دولاب، خمسیان، میل‌سفید و احمدآباد اتابکی در مسیری به طول ۳۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

در مراسمی با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان اشکذر، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای پناه‌کوه بخش خضرآباد، عملیات اجرایی گازرسانی به روستا‌های پناه‌کوه، دولاب، خمسیان، میل‌سفید و احمدآباد اتابکی آغاز شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار