بائو: علی کریمی باید در انتخاب افراد دقت کند

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس، درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و دربی روز دوشنبه توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، میثم بائو، بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درباره مسابقه روز دوشنبه این ۲ تیم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، عنوان کرد: شرایط و حواشی این دیدار با سایر مسابقات دیگر لیگ، تفاوت دارند. هر ۲ تیم هم علاقه دارند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و هم می‌خواهند در این بازی شکست نخورند؛ به همین دلیل بیشتر بازی‌های این ۲ تیم با تساوی به پایان می‌رسند.

او ادامه داد: در شرایط فعلی هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند؛ اما به نظر من از لحاظ مهره‌های داخل زمین، استقلال در شرایط بهتری است؛ اما پرسپولیسی‌ها نیز در این سال‌ها ثبات فنی بیشتری داشته‌اند که می‌تواند در این بازی به کمک آن‌ها بیاید.

بائو درباره طلب خود از هر ۲ تیم‌ عنوان کرد: من برای این که مشکلی برای حضور در مسابقات آسیایی نداشته باشند، با هر ۲ تیم تعامل کردم و ۵۰ تا ۶۰ درصد طلب خود را به این ۲ باشگاه بخشیده‌ام.

بائو درباره مربیان جوان استقلال و پرسپولیس در این بازی عنوان کرد: هر ۲ مربی در تیم‌های بزرگی بازی کرده اند؛ اما گل محمدی تجربه مربیگری بیشتری دارد. امیدوارم نتیجه بازی به نفع هر تیمی که بهتر بازی می کند، باشد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در ۲۰ سالی که من در فوتبال بوده ام، مدیر خوبی را ندیده ام؛ چرا که این مدیران  از جنس فوتبال نبوده اند.

او گفت: از حضور علی کریمی در انتخابات بسیار خوشحال شدم، اما او نیز باید درباره افراد نزدیک خود برای اداره فدراسیون دقت کند و از افرادی استفاده کند که هم فوتبالی هستند و هم سابقه مدیریتی دارند؛ چرا که تنها به واسطه فوتبالی بودن نمی‌شود فدراسیون فوتبال را اداره کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۰ دی ۱۳۹۹
این بابا هم باورش شده ، این لنگی فعلا ثبت نام کرده ،
آخرین اخبار