حساب توئیتری برخی از نزدیکان ترامپ هم مسدود شد

توئیتر حساب برخی از نزدیکان دونالد ترامپ را به دلیل اشتراک پیام‌های پرتنش به طور دائم مسدود کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، شرکت توئیتر اعلام کرد حساب کاربری برخی از نزدیکان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به دلیل انتشار و اشتراک پیام‌های تنش زا مسدود کرده است.

بر این اساس، توئیتر حساب کاربری مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ، سیدنی پاول، وکیل سابق ترامپ و ران واتکین، مدیر یک رسانه راست افراطی را به طور دائم مسدود کرد.

شرکت توئیتر در خصوص این اقدام توضیح داد: ما آشکارا اعلام کردیم که با هرگونه رفتاری که آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد، برخورد جدی خواهیم داشت و با توجه به دور جدید خشونت‌هایی که ممکن است در روز‌های آینده وجود داشته باشد، هر حسابی که پیام با محتوای توطئه موسوم به «کیو انان» [جریان‌هایی مخفی برای شکست ترامپ]را به اشتراک بگذارد به طور دائم مسدود می‌کنیم.

فلین یکی از حامیان کیو انان است و سیدنی پاول نیز اخیرا با انتشار ادعا‌هایی در خصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به گونه‌ای از این تئوری توطئه حمایت کرده است.

مایکل فلین در ابتدا به اتهام شهادت دروغ در روند تحقیقات کنگره به زندان محکوم شد، اما بعدا مشمول عفو رئیس جمهور قرار گرفت و به حمایت از او پرداخت. او اخیرا در سخنانی در جمع حامیان ترامپ گفته بود در روز سوم ماه نوامبر انتخاباتی آزاد، عادلانه و شفاف در آمریکا برگزار نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار