دو مجتمع بین راهی در نهبندان احداث می‌شود

فرماندار شهرستان نهبندان از احداث دو مجتمع بین راهی در محور‌های نهبندان به منظور خدمت رسانی بهتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان گفت: برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان نهبندان باید دستگاه‌های مختلف در کنار هم باشند، که خوشبختانه بلوغ مدیریتی و انسجام خوبی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد.

او افزود: نهبندان ۳ هزار و ۶۰۰ کیلومتر جاده‌ اصلی، فرعی و روستایی دارد که این مسیر‌ها ماموریت شهرستان را برای خدمت رسانی بیشتر کرده است.

بیکی با بیان اینکه وضعیت جاده‌های نهبندان به لحاظ باند دوم، روکش و علائم راهنمایی و رانندگی، بدترین شرایط را در بین جاده‌های استان دارد، تصریح کرد: اقدامات زیادی در بخش جاده‌های شهرستان علی رغم محدودیت‌های شدید اعتباری انجام شده است و عملیات اجرایی ۱۶ کیلومتر باند دوم در شهرستان نهبندان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

فرماندار شهرستان نهبندان اظهار کرد: همچنین روکش پنج کیلومتر از مسیر نهبندان - سربیشه در دست اقدام است.

او با بیان اینکه دو مجتمع بین راهی در محور‌های نهبندان در حال احداث است، ادامه داد: ایست و بازرسی نهبندان وضعیت نامطلوبی دارد که باید امکانات و تجهیزات آن به دلیل عملکرد مطلوب فراهم شود.


بیشتر بخوانید


بیکی از وضعیت روکش جاده‌های شریانی و روستایی گلایه کرد و گفت: این وضعیت نارضایتی‌های زیادی را در پی داشته است که می‌طلبد نگاه ویژه‌ای در حوزه راهداری از محل اعتبارات ملی به این مسیر صورت پذیرد.

انتهای پیام/ ر ف 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار