استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افتتاح شد

«استودیو معارف» تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد.

استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افتتاح شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در آیین افتتاح استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: امیدواریم با تولید برنامه‌هایی فاخر، محتوایی ارزشمند در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

او  از تلاش‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر که حدود یک ماه است منصوب شده و در این مدت توانسته این استودیو را ایجاد کند، قدردانی کرد و گفت: بهره‌برداری از این استودیو با وجود امکانات بسیار کم، فرصتی جدید را فراهم خواهد کرد تا برنامه‌هایی حرفه‌ای با محتواهای قوی معارفی در فضای رسانه‌ای استان بوشهر تولید شود.


بیشتر بخوانید


 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: استودیو معارف به منظور تهیه برنامه‌های فرهنگی کیفی و مطلوب در حوزه دین، برای پخش از صدا و سیما و همچنین انتشار در فضای مجازی با حداقل امکانات و به صورت جهادی راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عنوان کرد: امیدواریم با فعالیت این استودیو محتوای مناسب فرهنگی و مذهبی برای ارائه به مخاطبان استانی و فراتر از استان تولید شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.