کشف ۶ تن چوب آلات هیزمی غیر مجاز در اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶ تن چوب آلات هیزمی غیر مجاز توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یک دستگاه کامیون در حالی که قصد داشت محموله حاوی چوب آلات غیر مجاز هیزمی را از طریق استان‌های همجوار منتقل کند، با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت در محور مشگین شهر اردبیل شناسایی و توقیف شد.

او افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان اردبیل معرفی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: بر اساس دستور دادستان استان به تمامی پلیس راه‌ها و مراکز ایست بازرسی از این به بعد کسانی که اقدام به حمل چوب آلات هیزمی و باغی و. بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی استان بکنند محموله توقیف و متخلفین به مراجع قضایی استان معرفی خواهند شد.

هدایت از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده جنگلی و مرتعی قاچاق، مراتب را طی تماس با تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.