مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:

به زودی سایر خدمات اپلیکیشن برق من قابل دسترسی خواهد شد

مدیرعامل شرکت برق استان یزد، گفت: تا این لحظه ۴۰ خدمت با اهمیت "اپلیکیشن برق من" راه اندازی شده و مابقی به زودی قابل دسترسی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با حضرت آیت اله سیدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی و مدیر حوزه علمیه کاظمیه با اشاره به اینکه مردم بسیاری از فعالیت‌های خود را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کنند، گفت: در شرایط کرونا شهروندان یزدی با بهره گیری از اپلیکیشن "برق من " بدون مراجعه به مدیریت‌های برق، قادر خواهند بود درخواست خود را ثبت و آن را پیگیری کنند.

او افزود: اپلیکیشن برق من یکی از راه‌های ارتباطی و سریع مردم برای رسیدن به خدمات برق است که در مجموع ۸۲ خدمت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت بوده و تا این لحظه ۴۰ خدمت با اهمیت آن راه اندازی شده و مابقی بزودی قابل دسترسی خواهند شد.

نواب بهره مندی همه روستا‌های بالای پنج خانوار ساکن دائم استان از نعمت برق را یادآور شد و ادامه داد: اخیرا چندین روستا در مناطق کمتر برخوردار استان از نعمت برق بهره‌مند شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۷۵ درصد شبکه‌های برق استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده، افزود: اولویت بندی تبدیل شبکه‌های مسی بر اساس دورافتادگی و احتمال سرقت سیم‌های برق بوده است.

مدیرعامل شرکت برق استان یزد، تصریح کرد: ما تا حد امکان با مشترکین خود با مماشات برخورد می‌کنیم و ضمن قبول شرایط کرونا و وضعیت اقتصادی تا حد امکان سعی داریم تا مردم دچار مشکل نشوند.

آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اهمیت مدیریت مصرف در زمستان را باردیگر متذکر شد و خاطرنشان کرد: تعدیل روشنایی معابر شهری و رصد مصرف ادارات در ماه جاری یکی از اقدماتی بود که برای کاهش مصرف برق انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با قدردانی از حمایت روحانیون در فرهنگ سازی مصرف بهینه برق، از امام جمعه بخش مرکزی خواست تا موضوع مطالبات بخش اداری، رعایت مدیریت مصرف در زمستان و دیگر موارد مورد توجه مردم را پیگیری کند.

نواب بعد از این دیدار از قسمت‌های مختلف حوزه علمیه کاظمیه بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده برای تکمیل این مرکز حوزوی قرار گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار