وجود ۱۲ هزار بیمه شده اصلی در حوزه کارگری شهربابک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از وجود ۱۲ هزار بیمه شده اصلی در حوزه کارگری شهربابک و حدود ۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در حاشیه افتتاح هیئت ورزش های کارگری شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به اینکه در حوزه کارگری شهربابک نزدیک به ۱۲ هزار نفر بیمه شده اصلی و نزدیک به ۵۰ هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی وجود دارد، پس باید به ورزش کارگری توجه بیشتری شود.

او افزود: این هیئت به منظور ارتقاء شادابی و نشاط کارگران در واحد‌های تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین خانواده‌های آنان ایجاد شده است.

اسماعیلی که عهده دار ریاست هیئت کشتی استان کرمان است در خصوص کشتی شهربابک نیز بیان داشت: سنوات قبل کشتی شهربابک جزو شهرستان‌های اول تا چهارم استان بوده است.

او با اشاره به ظرفیت خوب ورزشکاران شهربابک در رشته کشتی تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های مجتمع از دیگر ورزش ها، انتظار داریم حامی کشتی شهرستان نیز باشد تا شاهد ارتقاء بیش از پیش این ورزش نه تنها در استان بلکه در کشور باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار