بهره مندی ۴۰ هزار مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد

امسال دو میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان اعتبار در بخش فرهنگی و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه گذاری شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال حدود ۴۰ هزار مددجو در استان از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند.

جمشیدی بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد در سرفصل‌های متفاوتی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برنامه آموزش خانواده است که در سال جاری بیش از ۱۱ هزار دانش آموز، دانشجو و بانوی سرپرست خانواده در این برنامه‌ها شرکت کردند.

او با یادآوری اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ کانال و گروه در فضای مجازی ایجاد شده، عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های تربیتی و فرهنگی این نهاد از طریق فضای مجازی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هم اکنون حدود هزار و ۵۰۰ دانشجو و بیش از ۲۳ هزار دانش آموز مددجو در استان از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می‌شوند، بیان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان یکی از اصلی‌ترین سرفصل‌های فرهنگی کمیته امداد به شمار می‌رود.

کامیار جمشیدی تاکید کرد: معرفی دانش آموزان کنکوری به موسسات آموزشی، حمایت ویژه از نخبگان علمی، ورزشی و هنری، ارائه فعالیت‌های محو بیسوادی و برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر خدمات فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود.

او همچنین  بیان کرد: امسال کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت حدود دو میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات فرهنگی این نهاد به صورت کاملا رایگان به خانوار‌های مددجو ارائه می‌شود، عنوان کرد: بخشی از هزینه‌های فرهنگی کمیته امداد با مشارکت خیران نیک اندیش تامین می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار