مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد؛

لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص اعتیاد

علی شائی از لزوم برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی جهت آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص اعتیاد و راه‌های پیشگیری و مبارزه با آن در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه شورای هماهنگی ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، به ارائه دستور کار پرداخت، سپس حاضرین جلسه نیز به ارائه عملکرد و پیشنهادات خود در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر پرداختند .

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام پس از ارائه گزارش عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص توسعه ورزش ، به تجهیز خانه‌های ورزش روستایی به عنوان یک راهبرد موثر در حوزه ورزش روستایی اشاره کرد.

او به افتتاح ۵۰ خانه ورزش روستایی، برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی جهت آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص اعتیاد و راه‌های پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در سراسر استان و مناطق محروم اشاره کرد و افزود: طرح یاریگران ورزش در استان ایلام متناسب با شروع ظرفیت بازگشایی اماکن اجرا خواهد شد .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.