تلاش پلیس برای کاهش رانندگی پرخطر

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: پلیس باید از رانندگی پرخطر و تصادف‌هایی که منجر به فوت می‌شود جلوگیری کند زیرا با کاهش مرگ و میر ناشی از تصادف، بخش امداد و درمان تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نجفی، رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان با حضور در مراسم تکریم و معارفه پلیس راهور شهرستان رفسنجان گفت: پلیس باید از رانندگی پرخطر و تصادف‌هایی که منجر به فوت می‌شود جلوگیری کند، چون جان مردم برای ما باارزش است و در صورت کاهش مرگ و میر ناشی از تصادف، پلیس تقویت کننده بخش امداد و درمان خواهد بود.

سرهنگ نجفی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده رهبری باید پلیس مقتدر و مهربان و در برخورد با مردم صبور باشد.

او با اشاره به اینکه پلیس کار فرهنگی انجام دهد ، تصریح کرد: به طور مثال تذکر دادن به فردی که خلاف می‌کنند یا اهدا کلاه ایمنی به موتورسواران می تواند در این زمینه موثر باشد.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ سنجری رییس سابق پلیس راهور رفسنجان که هم اکنون در سمت رییس پلیس راه جنوب استان فعالیت می‌کند و تشکر از سرپرستی ۵ ماهه سرهنگ نیکویی، سرگرد کهنوجی را به عنوان رئیس جدید پلیس راهور رفسنجان معرفی کرد.

سرگرد کهنوجی اهل رفسنجان و دارای ۲۶ سال سابقه خدمت است که بعد از خدمت در شهرستان انار، به عنوان رییس جدید پلیس راهور رفسنجان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار