معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

بهترین شیوه‌ پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح، ارتقاء آگاهی مجموعه‌های نظامی است

غلامی از برگزاری آموزش تخصصی برای همه نیرو‌های پایور و وظیفه در یگان‌های مختلف با هدف آگاهی بخشی از مقررات و قوانین مرتبط با وظایف این نیرو‌ها و پیشگیری از وقوع جرایم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد غلامی ، معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور امروز در مراسم معارفه‌ دادستان جدید نظامی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان در رشت ، گفت: درحال حاضر برای هر یک از نیرو‌های پایور و وظیفه در یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح سالانه ۶ ساعت آموزش تخصصی برای آگاهی از مقررات و قوانین مرتبط با وظایف این نیرو‌ها برگزار می‌شود که توانسته نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع جرایم داشته باشد.

او  افزود: نیرو‌های مسلح زمانی می‌توانند به ایفای مطلوب وظایف محوله‌ خویش بپردازند که از سلامت، پویایی و دانش لازم برخوردار باشند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور،  با بیان اینکه در حال حاضر میانگین بروز جرایم در نیرو‌های مسلح در مقایسه با فراوانی آن در دیگر اقشار جامعه بسیار پایین است.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم تعامل منطقی یگان‌های مسلح با سازمان قضایی را زمینه ساز ارتقاء نگرش در خصوص حدود وظایف و مقررات و آیین نامه‌ها عنوان کرد و گفت: آموزش حین خدمت از جمله کارکرد‌هایی ست که می‌تواند عملکرد نیرو‌ها را ارتقا دهد.

در ادامه‌ این نشست با قدردانی از سید سجاد موسوی حسنی، حسین اسماعیل زاده به عنوان دادستان جدید نظامی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.