جو اصفهان تا پنجشنبه پایدار است

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از استمرار جو پایدار تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها حاکی از آن است که همچنان جوی پایدار بر استان حاکمیت می‌کند.

او افزود: بر این اساس آسمان استان در اکثر مناطق صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه با پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی مهیا است، ابراز داشت: بر این اساس در برخی ساعات کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس و در ساعات دیگر ناسالم برای عموم پیش بینی می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه دمای هوای اکثر مناطق استان بین یک تا دو درجه افزایش را طی ۲۴ ساعت آینده تجربه می‌کند، ادامه داد: بر این اساس هوای شهر اصفهان نیز در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۲ و منفی هفت درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

آقایی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میان دشت با دمای منفی ۱۴ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.