رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان:

۲۸۵۴ قاچاقچی معتاد و عوامل توزیع مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند

سرهنگ نادعلی از دستگیری دو هزار و ۸۵۴ قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد در استان خبر داد و گفت: از این تعداد چهار درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عباس نادعلی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۵۴ قاچاقچی، معتاد و عوامل توزیع مواد در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: برنامه‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان یکی از عوامل ایجادکننده آسیب‌های اجتماعی در استان به‌طور جد اجرا و پیگیری می‌شود.

او بابیان اینکه زنان چهار درصد افراد دستگیرشده در ارتباط با مواد مخدر را تشکیل می‌دهند، افزود: برای جلوگیری از این اقدامات طرح‌های محله محور برای پاک‌سازی مناطق آلوده و همچنین مقابله با خرده‌فروشان انجام‌شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه از ۵۰۱ مرحله پاک‌سازی مناطق آلوده سطح استان ۱۷۸ مرحله مبارزه با خرده‌فروشان بوده است، ابراز داشت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی‌شده است.

سرهنگ نادعلی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ عملیات مسلحانه مقابله با اشرار نیز در سطح استان به انجام رسیده است، در ادامه تصریح کرد: درمجموع این عملیات‌ها ۲۳ قبضه انواع سلاح و مقادیر زیادی مهمات از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر کشف و ضبط‌شده است.

او بابیان اینکه در عملیات مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند، افزود: شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در زمره اقدامات نیروی انتظامی قرار دارد که مبارزه با آن به‌صورت جدی در استان سمنان دنبال می‌شود.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: مواد مخدر ، نشست خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار