برنامه ریزی کرمانشاه برای تبدیل شدن به شهر خلاق موسیقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت : برای دستیابی به عنوان بین‌المللی شهر خلاق هنر و موسیقی، برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت : کار‌های اولیه برای ثبت تنبور به نام کرمانشاه انجام شده است و ما تنبور را فقط یک ساز نمی‌دانیم و اگر این ساز به نام کرمانشاه ثبت شود، بخشی از هویت‌مان را در فرهنگ اجتماعی و تاریخی کشور ثبت و در آن زمینه برای خود شناسنامه درست کرده‌ایم.

او بر فعال شدن بخش هنری دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی تاکید کرد و گفت : اساتید برجسته‌ای در رشته‌های موسیقی، نقاشی و امور فرهنگی در استان وجود دارند که در دانشگاه رازی می‌توانند شاگردان زیادی را تربیت و تحویل جامعه و کشور دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان و اراده مدیران برای حمایت از این فعالیت‌های فرهنگی افزود: بخش مهمی از روند اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی بر عهده اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه‌های استان است که باید اقدامات لازم را انجام دهند و اجماعی صورت بگیرد تا در نهایت برای کرمانشاه امتیازی محسوب شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.