استقبال خوب کرمانشاهیان برای «دیدن این فیلم جرم است»

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از استقبال خوب کرمانشاهیان برای دیدن فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد جواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» همزمان با سراسر کشور از ۱۷ دی ماه در سینما‌های کرمانشاه اکران شده و با استقبال خوب کرمانشاهیان رو به رو شده است.

او گفت : این فیلم که به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است و بازیگرانی همچون امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، محمود پاک نیت و مهدی زمین پرداز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: این فیلم که پس از ۲ سال توقیف به سینما‌ها آمده است، ژانر آن درام سیاسی است و با توجه به استقبال گسترده و متفاوتی که در جشنواره فیلم فجر ۹۷ روبرو شده، پیش بینی می‌شود به حیات مجدد سینما و رونق آن کمک کند.

کنجوری افزود: این فیلم محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است و همه روزه در سانس‌های ۱۶ و ۲۰ در سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌گردد.

کنجوری گفت: علاقمندان می‌توانند جهت سهولت در خرید بلیط به صورت اینترنتی و از سایت گیشه هفت به آدرس www.gisheh۷.ir اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار