ارزیابی مثبت عملکرد دانشگاه علوم پزشکی

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح‌های یارانه دستمزد و مشوق های بیمه‌ای مثبت ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در نشست توجیهی طرح‌های یارانه دستمزد و مشوق بیمه‌ای عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در طرح‌های یارانه دستمزد و مشوق بیمه‌ای توسط معاون دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری، معاون فرماندار، کارشناس اداره کار و امور اجتماعی و مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه بسیار مثبت ارزیابی شد.

بهرامی معاون دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری گفت : دولت سیاست‌های فعال بازار کار را اعمال کرده و ما می‌توانیم بخش خصوصی را یاری کنیم و در واقع عنوان کاتالیزور را به آن بدهیم.

او گفت : طرح‌های فوق یک پکیچ کامل است که با استفاده از چندین روش و رفع اشکالات فرصت مناسبی برای کسانی که می‌خواهند مهارتی را بیاموزند فراهم می‌کند.

بهرامی افزود : این ظرفیت تقریبا برای کرمانشاه نامحدود است و هم جویندگان کار مشغول کار می‌شوند و هم می‌توانیم به کارفرمایان کمک کنیم و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه بسیار قابل تقدیر است.

غلامحسین پور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طرح یارانه دستمزد و مشوق بیمه‌ای یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است که در راستای حمایت از نیروی کار و تشویق کارفرمایان فرصت خوبی را برای استفاده از مزایای آن در اختیار این دو قشر عزیز قرار داده است.

او گفت : خوشبختانه با مسئولیت پذیری حوزه کارآفرینی دانشگاه در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته ایم و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و تلاش قابل تقدیر مدیریت کارآفرینی همواره شاهد پیشرفت دانشگاه در این حوزه باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.