فراهم کردن ادوات سخت افزاری مهمترین دغدغه مراکز بهزیستی

رییس بهزیستی شهرستان شهربابک گفت: فراهم کردن ادوات سخت افزاری بخش اصلی دغدغه مراکز بهزیستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادستان شهرستان شهربابک با حضور رییس و کارشناسان تخصصی بهزیستی از مرکز شبه خانواده حضرت رقیه (س) این شهرستان بازدید کرد.

یاسر حاجی زاده، رییس بهزیستی شهربابک در حاشیه این بازدید گفت: توجه به فعالیت بیشتر و ارائه خدمات تخصصی اینگونه مراکز، زمینه ساز پیشگیری و کنترل گستره وسیعی از معضلات اجتماعی خواهد بود.

او با بیان اینکه در مسائل اجتماعی پیشگیری بسیار کم هزینه‌تر و آسان‌تر از کنترل و کاهش آن است، افزود: سعی ما در بهزیستی این است که موضوعات اجتماعی را قبل از آنکه به آسیب تبدیل شوند، شناسایی و کنترل کنیم.

حاجی زاده با بیان اینکه فراهم کردن ادوات سخت افزاری بخش اصلی دغدغه مراکز بهزیستی است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مکان مناسبی برای احداث و تجهیز ساختمان مستقلی برای این مرکز در شهرستان شهربابک در نظر گرفته شود.

علی مظفری، دادستان شهربابک نیز طی بازدید ازبخش‌های مختلف مرکز شبه خانواده حضرت رقیه (س) با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی بیان داشت: مجموعه دستگاه قضا همواره تعامل خوبی را با بهزیستی داشته و قطعا ما نیز به نوبه خود درکنار بهزیستی هستیم.

او در زمینه تسهیل در عملیاتی شدن پروژه احداث و تجهیز ساختمان مستقل مرکز فوق، قول داد تا همکاری و مساعدت لازم از سوی دادستانی شهرستان شهربابک صورت پذیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار