کاهش فاصله طبقات بین محلات در اهواز

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: یکی از اولویت‌های مهم و اصلی شهرداری، کاهش فاصله طبقات بین محلات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر کعبی سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: یکی از اولویت‌های مهم و اصلی شهرداری، کاهش فاصله طبقات بین محلات است و این امر نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و همچنین حضور و مشارکت فعال شهروندان است.

او بیان داشت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدید‌هایی که تاکنون انجام شده در برخی موارد تا ۲۴ ساعت پس از بازدید، مشکلات موجود مرتفع شده است.

کعبی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته در جهت توسعه متوازن منابع و با برنامه ریزی‌های انجام شده که با بازدید‌های میدانی توام بوده، امید است بتوانیم رضایت و اعتماد شهروندان گرامی را جلب کنیم.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز مزیت‌های بازدید‌های محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات این محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف منطقه، در این بازدید‌ها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف منطقه را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی هدایت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.