دربی بازی با برگ برنده‌هایی به نام «مهدی»

مهدی قایدی و مهدی عبدی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی را ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند. تقابل این ۲ تیم با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

برای استقلالی‌ها در این بازی امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی گلزنی کردند و مهدی عبدی و وحید امیری برای سرخ‌ها گل زدند. درخشش ۲ مهدی جوان در ترکیب سرخابی‌ها سبب شد تا فوتبال دوستان امید زیادی به درخشش آن‌ها در ادامه راه داشته باشند.

مهدی عبدی ۲۲ ساله در دوران حضورش در جمع سرخ‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. او در دربی‌های اخیر گلزنی کرده و در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به گلزنی شده است.

عبدی در تیم زیر ۲۳ ساله‌های تیم ملی عضویت داشته و قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد.

عملکرد 2

این بازیکن جوان در لیگ بیستم و پس از فینال لیگ قهرمانان عملکرد خوبی نداشت، اما نیمکت نشینی او مقابل سپاهان سبب شد تا مقابل استقلال به ستاره سرخ‌ها تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


از سویی دیگر مهدی قایدی که در ۲ سال اخیر عملکرد بی نظیری داشته و به تیم ملی دعوت شده است، در دقایق پایانی دربی گل تساوی بخش استقلالی‌ها را زد تا آبی‌ها یک امتیاز بگیرند.

او پس از درخشش زیر نظر استراماچونی و فرهاد مجیدی در ابتدای فصل سودای لژیونر شدن داشت، اما در جمع آبی‌ها ماند و در این فصل نیز گل‌های مهمی به ثمر رسانده است.

قایدی در تیم ملی نیز ۲ بازی انجام داده که موفق به زدن یک گل شده است. او قهرمانی در جام حذفی را همراه با آبی‌ها در کارنامه دارد و مهره تاثیرگذاری در خط حمله آبی‌ها محسوب می‌شود.

مهدی قایدی در دربی ٩۴ کمترین لمس توپ و بیشترین اثر گذاری را بین استقلالی‌ها داشت. شماره ۱۰ استقلال در دربی کمترین لمس توپ را بین بازیکنان اصلی ۲ تیم داشت، اما با گلزنی در دقایق پایانی یک امتیاز را برای فکری به ارمغان آورد.

عملکرد 2

مهدوی، کارشناس فوتبال ایران در مورد قایدی و عبدی گفت: اگر به مهدی قایدی و مهدی عبدی فرصت داده شود، می‌توانند بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس شوند.‌ ای کاش خیلی زودتر به این ۲ بازیکن اعتماد می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار