برگزاری تجمعات در شرایط زرد کرونایی هم ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از ممنوعیت برگزاری تجمعات در شرایط زرد کرونایی خبر داد و گفت: لازم است از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی زنجان بااشاره به اینکه با اجرای محدودیت‌ها و طرح شهید سلیمانی و با تلاش شبانه روزی کادر درمان و همکاری مردم، وضعیت کرونا در همه شهرستان های استان زنجان به غیر از ابهر زرد شده است، گفت: در صورت جدی نگرفتن دستورالعمل های بهداشتی، تغییر وضعیت به سرعت اتفاق خواهد افتاد.

او بابیان اینکه رویکرد ما در ایام فاطمیه هر خانه یک بیت الزهرا (س)  است، گفت: هیئت‌های مذهبی نیز از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسمات خود استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تلاش ما این است که با همراهی رسانه‌ها و مردم، وارد پیک چهارم کرونا نشویم.

مرادی به مدیریت مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها مکلف هستند با اتخاذ تدابیر و اجرای اقدامات مناسب، مصرف انرژی خود را کاهش دهند.

او ادامه داد: همراهی رسانه در اطلاع رسانی پیرامون مدیریت مصرف انرژی، در اجرای موفق این موضوع تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای انعکاس خدمات، ایجاد وحدت، انسجام، امید و نشاط در جامعه است و برنامه‌ها بایستی با این رویکرد تهیه و تدوین شوند.

او افزود: خدمات و اقدامات دستگاه‌های اجرایی طی یک سال گذشته، خدمات دولت و مجموعه نظام است و باید این اقدامات با بهترین ابزارها، به استحضار مردم برسد.
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.