دهه فجر و برنامه ریزی بانوان استان مرکزی

کمیته بانوان دهه فجر استان مرکزی برای هماهنگی و برنامه ریزی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشکیل جلسه داد و اعضا در این نشست در خصوص برگزاری برنامه‌های این ایام بحث و تبادل نظر و هماهنگی کردند.

در این نشست با توجه به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر و هفته بزرگداشت زن و مقام مادر مقرر شد در چارچوب برنامه ریزی‌های امسال در هر دو حوزه سعی شود از این تقارن نهایت استفاده انجام شود.

کسایی پور مدیرکل دفتر امورزنان و خانوده استانداری مرکزی در این نشست با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا عمده برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود گفت: ظرفیت استفاده از فضای مجازی مهیا است و انشاالله که زمینه مشارکت و بهره گیری سایر دستگاه‌ها نیز اتفاق بیافتد.

کسایی پور با تاکید براینکه در برنامه ریزی‌ها حتما باید لایه‌های مختلف اجتماعی و اقشار مختلف به خصوص مناطق روستایی و حاشیه نشینان شهری مدنظر قرار گیرد و پررنگ‌تر باشد.

او اضافه کرد: سعی می‌شود این برنامه‌ها در جهت آگاه سازی بیشتر بانوان و آگاه سازی جامعه نسبت به نقش و وظایف بانوان باشد.

مدیرکل دفتر امورزنان و خانوده استانداری مرکزی بیان کرد: برای ایام الله دهه فجر و هفته بزرگداشت زن برنامه‌های ملی و استانی و همچنین بین دستگاهی در نظر گرفته شده که با اطلاع رسانی که این زمینه انجام می‌شود دستگاه‌های دیگر نیز بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.