ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در روستا‌های رامهرمز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در روستا‌های رامهرمز با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید همراه اول ارتقا و توسعه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم گسترش و توسعه شبکه ارتباطات سیار در روستا‌ها و تقویت پوشش آنتن دهی جهت برخورداری روستاییان از خدمات مطلوب و شبکه پر سرعت همراه اول سایت‌های روستایی شهرک سلمان فارسی با تکنولوژی ۲ G، مربچه ۴ G و شاه ابو القاسم با تکنولوژی ۳ G و ۴ G ارتقا پیدا کرد.

او بیان داشت: با ارتقای تکنولوژی این سایت‌های روستایی و جاده‌ای ضمن افزایش پوشش آنتن دهی جاده‌ای رامهرمز به بهبهان و رامهرمز به اهواز، ساکنان روستا‌های مربچه، بسیطین، قلعه کهنه، تل زرینی، چاه اوفی و روستا‌های ابوالقاسم، غراباد، بنه عباس و شهرک فجر از کیفیت بهتری در حوزه ارتباطات سیار و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

فلاح زاده ادامه داد: همچنین با نصب وراه اندازی سایت جدید روستایی بغدک، ساکنان روستا‌های محمد حسین، کولی علیرضا و بنگستان از نعمت مکالمه و ظرفیت اینترنت پرسرعت شبکه ارتباطی همراه اول بهره‌مند شدند و سایت جاده‌ای پارس کلاستر با تکنولوژی ۳ G و همچنین با نصب و راه اندازی سایت جدید روستایی بغدک با تکنولوژی ۲ G, ۳ G و ۴ G شبکه ارتباطات سیار روستایی توسعه و ارتقا یافت.

 مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: طرح در حال اجرای "توسعه فاز ۸ سیار" گسترش، ارتقای و پایداری شبکه سیار و همچنین افزایش پهنای باند و کیفیت اینترنت شبکه ارتباطی همراه اول در استان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.