ورود شرکت سونی به صنعت هواپیمای بدون سرنشین

شرکت سونی هواپیماهای بدون سرنشین خود با نام Sony’s Airpeak که دارای دوربین‌های آلفا سونی است را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی در حال ورود به صنعت هواپیماهای بدون سرنشین است. این شرکت اولین بار هواپیمای بدون سرنشین خود را که Airpeak نام دارد در نمایشگاه CES 2021 معرفی و به عرضه عمومی گذاشت. گفته می‌شود این هواپیمای بدون سرنشین کوچکترین هواپیمایی است که می‌تواند دوربین آلفا را با خود حمل کند. از این ویژگی می‌توان برای گرفتن عکس و ویدئو از مناظر طبیعی، مسابقات ورزشی، فیلم‌های سینمایی و ... استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌ها و مشخصات هواپیمای بدون سرنشین سونی

در حال حاضر شرکت سونی اطلاعات مشخصی در مورد سیستم جدید هواپیماهای بدون سرنشین خود اعلام نکرده‌است. اگرچه سونی تنها اشاره کرده‌ است که در حال استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای فیلمبرداری و عکس‌برداری از مناظر و شهر است. شرکت سونی از هواپیمای بدون سرنشین Airpeak خود در یک فیلم سینمایی برای تعقیب و گریز ماشین استفاده کرد. در این دوربین با استفاده از فناوری Vision-S تصویربرداری شده‌است و فیلم گرفته شده توسط این دوربین در آخرین نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد. مدل به نمایش درآمده در CES 2021 یک طرح کوادکوپتر است و دارای دو پایه برای فرود است که هنگام پرواز، برای اینکه فیلم شما خراب نشود، به سمت بالا جمع می‌شوند.

ورود شرکت سونی به صنعت هواپیمای بدون سرنشین با معرفی جدیدترین محصول خود

سونی قبلا در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین وارد نشده بود ولی به خاطر کیفیت دوربین‌های خود می‌تواند تحولی عظیم در این صنعت ایجاد ‌کنند. دوربین‌های سونی جزو بهترین دوربین‌های این صنعت هستند، به طوری که بازار DJI از هم اکنون نصب دوربین برای محصولات Sony Alpha را ارائه می دهد. ایده اینکه سونی این کیفیت را در زمینه محصولات سفارشی متمرکز بر هواپیماهای بدون سرنشین ارائه دهد قطعا ایده جالبی است. سونی ابتدا مارک Airpeak را در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و قصد دارد در بهار ۲۰۲۱ به طور رسمی به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار