با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم؛

مانور خدمت شبکه دامپزشکی قاینات برگزار شد

رئیس شبکه دامپزشکی قاینات گفت: مانور خدمت شبکه دامپزشکی در روستای چاهک شهرستان قاینات با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

محمودی رئیس شبکه دامپزشکی قاینات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان در روستای چاهک از توابع بخش سده و به مناسبت گرامیداشت نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج مهندسین شهرستان مانور خدمت برگزار شد.

او افزود: خراسان جنوبی از جمله استان‌های کم برخوردار کشور است که نیازمند توجه بیشتر است و این کار با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و نهاد‌های عمومی و دولتی بهتر انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


محمودی عنوان کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار کم درآمد جامعه و نیز پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور اکیپ‌های مبارزه و تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان با همکاری بسیج مهندسین با مراجعه به روستا چاهک از توبع بخش سده شهرستان اقدام به معاینه و درمان رایگان، سم پاشی اماکن دامی، برگزاری کلاس هاس آموزشی و توزیع نهاده‌های رایگان در بین دامداران و روستاییان و واکسیناسیون طیور بومی کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی قاینات آشنایی با رسالت خطیر دامپزشکی، ارائه خدمات رایگان و آموزش اقدام‌های پیشگیرانه جهت حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی، تامین امنیت غذایی شهروندان را از اهداف انجام این مانور عنوان کرد.

او بیان کرد: یکی از مقاصد اصلی برگزاری این کار جهادی واکسیناسیون رایگان طیور بومی و معاینه و درمان رایگان دام‌های بیمار سبک و سنگین این روستا به صورت رایگان توسط دامپزشک حاضر است، همچنین یکی از اولویت‌های اصلی این حرکت جهادی نیز بالا بردن روحیه جهادی در کارکنان و خدمت رسانی به مردم و بهره برداران است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار