اندلس سازی امارات توسط صهیونیست‌ها

بازار امارات به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به دستور مقامات این کشور به شکلی شتابنده آغوش خود را به روی کالا‌های ساخت این رژیم از جمله مشروبات باز کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که محموله تولیدات شهرک‌نشینان یهودی ساکن کرانه باختری (اشغالی) که شامل روغن زیتون، عسل و مشروبات الکلی است، وارد امارات شده و در حال قبضه این بازار است.

شبکه هفت رژیم صهیونیستی دو روز پیش گزارش داد که نخستین محموله از سوی کارخانه شراب سازی "طرة" متعلق به شهرک‌نشینان (صهیونیست) در شهرک "بساغوت" در نزدیکی رام‌الله که تولیداتی نظیر روغن زیتون، عسل و مشروبات الکلی دارد، به امارات صادر شده است.

در این گزارش تاکید شده است که روند بازاریابی مشروبات الکلی برای تجار و کشور‌های خارجی مقیم دبی از صبح یکشنبه آغاز شده و" یوسی دغان"، رئیس شورای شهرک‌های یهودی در کرانه باختری در بسته بندی این محموله‌ها مشارکت داشت که پیشتر اقدام به امضای توافقنامه‌های صادرات تولیدات شهرک‌نشینان یهودی (صهیونیستی) به امارات کرده بود.

دغان خاطرنشان کرده که آنچه امروز رخ داد، «روزی تاریخی» برای شهرک‌نشینان و دولت اسرائیل است؛ وی همچنین نسبت به صادرات مشابه به کشور‌های عربی دیگر در دوره‌ای نزدیک ابراز امیدواری کرد.

دغان در دهم دسامبر (۲۲ آذر ۹۹) در صفحه کاربری خود در فیسبوک اعلام کرده بود که چهار توافقنامه صادرات مستقیم از شرکت‌های داخل شهرک سامره به شرکت‌های امارات امضا کرده است.

در همین حال، این اقدام رژیم صهیونیستی و استقبال مقامات اماراتی از آن با واکنش مردم و مقامات فلسطینی مواجه شد و "حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) آغاز صادرات محصولات شهرک‌نشینان صهیونست در کرانه باختری اشغالی به امارات را محکوم کرد.

وی تصریح کرد که اقدام شرکت‌های اماراتی در واردات محصولات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری پافشاری بر اشتباه امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

قاسم تاکید کرد که این داد و ستد‌های تجاری اماراتی‌ها با شهرک نشینان صهیونیست، به مثابه تشویق به شهرک سازی صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین در کرانه باختری و در نتیجه اجرای سیاسی مهاجرت و آوارگی فلسطینیان است که رژیم صهیونیستی به دنبال آن می‌باشد.

اولین تبعات سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که در ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در کاخ سفید و با دلالی دونالد ترامپ رییس جمهور بازنده آمریکا انجام شد، در قالب بخشنامه‌ای در ابتدای مهرماه گذشته از سوی اداره گردشگری ابوظبی صادر و آثار آن ظهور و بروز کرد، مربوط به آزاد شدن خرید، فروش و نوشیدن مشروبات الکلی در ابوظبی پایتخت امارات بود.

مقدمه ارائه همه گونه سرویس به گردشگران صهیونیست از سوی مقامات امارات در ۲۹ مهرماه و با لغو روادید متقابل میان ابوظبی – تل آویو آماده شد که در نشست هیات وزیران امارات به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید

پس از چند روز از این مصوبه، دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی اعلام کرد که این دپارتمان طی بخشنامه‌ای با مجوز رسمی از دولت امارات به تمامی شرکت‌ها و فروشندگان مشروبات الکلی اعلام کرده که شهروندان و افراد مقیم در شهر ابوظبی برای خرید و فروش و نوشیدن مشروبات الکلی نیاز به مجوز ندارند و تمامی افراد بالای ۲۱ سال می‌توانند از اینگونه مشروبات به صورت آزاد استفاده کنند.

اما، این تازه آغاز راه برای سران امارات بود و سران این کشور به سرعت برای نشان دادن سرسپردگی خود به صهیونیست‌ها برای ورود مشروبات الکلی از سرزمین‌های اشغالی با این رژیم قرارداد منعقد کردند.

روزنامه صهیونیستی "معاریو" در همان زمان در خبری اعلام کرد که دولت امارات، توافقی برای واردات مشروبات الکلی با اسراییل امضا کرده است؛ این مشروبات توسط یک شرکت صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی تولید می‌شود.

روزنامه «القدس العربی» نیز با بررسی یک بُعد این اقدام امارات نوشته است، این تصمیم سران ابوظبی، بر خلاف رویکرد کشور‌های اتحادیه اروپا و سایر کشور‌های جهان در تحریم محصولات صهیونیست‌های ساکن در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ است که شامل جولان، کرانه باختری و قدس می‌شود.

توافق سازش میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که در کنار صادرات انواع کالا‌های صهیونیستی به امارات، دوبی و منامه به مقصدی جذاب و مورد توجه برای جوانان فاسد صهیونیست تبدیل شده اند، به طوریکه در کنار برج‌های بزرگ و خودرو‌های لوکس، تجارت فحشا در حال انجام است. جوانان و تاجران اسرائیلی با هزاران دلار به دوبی و منامه می‌روند و هتل‌های این شهر‌ها به کانون مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و «تن فروشی» تبدیل شده است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی چندی پیش در گزارشی با اشاره به تبدیل شدن دوبی به شهر فساد و فحشا و تمایل بالای اسراییلی‌ها برای سفر به این شهر، به افزایش ورود گردشگران این رژیم به شهر «دوبی» در امارات متحده عربی پرداخته و اعلام کرد که «دوبی» به «پایتخت تن فروشی» در جهان تبدیل شده است.

این شبکه صهیونیستی اعلام کرده که فساد و فحشا در دوبی در حالی صورت می‌گیرد که مقامات اماراتی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، کاملا آگاه هستند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت احارانوت» نیز در گزارشی اعلام کرد که از زمان امضای توافق سازش، "گردشگری فحشا" در دوبی برای جوانان اسرائیلی رونق گرفته و نباید از گفتن این حقیقت ابا داشت و ظاهری زیبا به چیزی که در دوبی رخ می‌دهد، داد.

در این گزارش با تعدادی از گردشگران اسرائیلی که از دوبی بازگشته‌اند، گفتگو شده و یکی از آن‌ها گفته که مقصد بسیاری از گردشگران اسرائیلی برای فحشا، پیش از این «بخارست» پایتخت رومانی بود و او گمان می‌کرد که این شهر پایتخت تن فروشی در جهان باشد، اما او اکنون فهمیده که «دوبی» بیش از دیگر نقاط جهان مستحق این عنوان است.

یکی دیگر از گردشگران اسراییلی گفته که در دوبی در هر هتل و کافه‌ای که قدم بگذاری، زبان عبری به گوشت خواهد خورد. تاجران اسرائیلی را می‌بینی که درباره تن فروشی صحبت می‌کنند. آن‌ها بار‌ها به دوبی آمده‌اند و به صورت خیلی آرام بدون ممانعتی از جانب مقامات اماراتی به تجارت انسان مشغول هستند.

یک تاجر اسرائیلی نیز به این روزنامه گفته، تجارت فحشا از زمان ورود به فرودگاه دوبی، آغاز می‌شود و در داخل فرودگاه نیز افرادی هستند که به شما پیشنهاد می‌دهند و جوانان اسرائیلی را می‌بینی که بر سر قیمت بحث می‌کنند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دوبی فرار کرده‌اند.

البته این موضوع فقط به امارات و سران این رژیم ارتباط ندارد چرا که سران بحرین نیز خود را خادم صهیونیست‌ها در هر زمینه‌ای می‌دانند. منابع خبری اخیرا اعلام کرده اند که پادشاه بحرین نیز همچون امارات طرح جدیدی را برای جذب گردشگران یهودی تصویب کرده است.

شبکه "الحره" اعلام کرده که "حمد بن عیسی آل خلیفه"، پادشاه بحرین به دنبال توافق شازش با اسراییل، طرح جدیدی را برای جذب گردشگران یهودی به کشورش تصویب کرده است.

در همین حال، "زاید بن راشد الزیانی"، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین نیز گفته است که منامه مرکز همزیستی مسالمت‌آمیز همراه با تاریخی غنی و میراث و صحنه‌های گردشگری چشم‌گیر است.

الزیانی درباره طرح پادشاه بحرین برای جذب و استقبال از گردشگران صهیونیست گفته که، این ابتکار عمل گردشگری، فرصتی را ایجاد خواهد کرد که هیچ یک از گردشگران (صهیونیست) آن را فراموش نخواهند کرد و افق‌های جدیدی را برای گردشگران یهودی که به دنبال مقصد جدید و مهیج هستند، باز خواهد کرد!؛ البته این مقام بحرینی بیشتر از این مساله را باز نکرده که "مقصد مهیج" به چه معناست.

پیش بینی گسترش فساد و فحشا در امارات و بحرین به دنبال عادی سازی روابطشان با اسرائیل، از همان ابتدا قابل درک بود، اما سرعت و شتاب گسترش این پدیده قابل پیش بینی نبود، حالا دو کشور امارات و بحرین در آغاز راه از نگاه شهروندان رژیم صهیونیستی به اصلی‌ترین مرکز فحشا در منطقه تبدیل شده اند و به اعتقاد کارشناسان مسایل منطقه صهیونیست‌ها به دنبال اجرای الگوی تبدیل اندلس اسلامی به کشوری غیر اسلامی در امارات و پس از آن در بحرین هستند.

اقدام اخیر سران ابوظبی و بحرین با تل آویو نشان می‌دهد که توافق سازش میان این رژیم‌ها فقط مربوط به عادی‌سازی روابط با اشغالگران نیست، بلکه مربوط به زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی، سیاسی، فرهنگی، شرعی یا هر منطق دیگری است که شهروندان امارات و بحرین خود را متعلق به آن می‌دانند.

البته عربستان نیز با ساخت پروژه ابر شهر نئوم (Neom) که با کمک مشاوران آمریکایی – صهیونیستی از سوی "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی پیگیری می‌شود، به دنبال اندلسیزه سازی عربستان در آینده‌ای نه چندان دور است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار