لیگ برتر فوتسال؛

شکست سنگین کراپ برابر مقاومت/ جشنواره گل مس سونگون برابر نماینده شیراز

هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد. در این هفته تیم‌های شهید منصوری قرچک و سن ایچ ساوه بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. نتایج کامل مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

اهورای بهبهان یک  / گیتی پسند اصفهان ۳

در اولین مسابقه امروز، ۲ تیم اهورای بهبهان و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند. این مسابقه که به میزبانی اهورا و در سالن بدون تماشاگر علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان برگزار شد، در پایان تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر یک از سد حریف خود عبور کند. گیتی پسند در مسابقه امروز سعید احمد عباسی، حمید احمدی و مهدی مصطفایی ۳ بازیکن ملی پوش خود را در اختیار نداشت. تیم فوتسال اهورای بهبهان هفته گذشته در مصاف با تیم کراپ الوند قزوین شکست خورد و تیم گیتی پسند اصفهان هم در مصاف با شهروند ساری با تساوی ۴ - ۴ متوقف شد.


بیشتر بخوانید


مجتمع فردوس قم یک / شهروند ساری ۳

در دیگر بازی مهم این هفته، ۲ تیم مجتمع فردوس قم و شهروند ساری در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم موفق شدند با نتیجه پر گل ۳ بر یک از سد شهروند ساری عبور کنند. شهروند در بازی هفته گذشته برابر گیتی پسند به تساوی دست پیدا کرده بود و تیم فردوس قم هم در برابر شهید منصوری قرچک تن به شکست داد.

مقاومت البرز ۵ / کراپ الوند قزوین ۲

در دیگر مسابقه جذاب امروز ۲ تیم مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مقاومت موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ از سد شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند قزوین عبور کنند. تیم فوتسال مقاومت البرز هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم کراپ الوند قزوین هم در مصاف با تیم اهورای بهبهان موفق به پیروزی شد.  

ایمان شیراز صفر / مس سونگون ۷

در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته، ۲ تیم ایمان شیراز و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت جذاب و پر گل تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر صفر میزبان خود را شکست دهد. محمد ناظم الشریعه و میشائیل پطروس سرمربی و مربی دروازه بانان تیم ملی امروز در سالن شهید ابوالفتحی حاضر شده و بازی این ۲ تیم را از نزدیک تماشا کردند.  

کوثر اصفهان ۵ / ملی حفاری اهواز ۲

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته تیم‌های بازار‌های روز کوثر اصفهان و ملی حفاری اهواز در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم کوثر اصفهان موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ از سد حریف اهوازی خود عبور کند. کوثر اصفهان در بازی هفته گذشته خود به مصاف تیم سن ایچ ساوه رفت و در پایان با ۹ گل از این تیم شکست خورد. همچنین تیم ملی حفاری اهواز هم در مصاف با مس سونگون تن به شکست داد.


بیشتر بخوانید


فرش آرای مشهد ۲ / راگای تهران یک 

در آخرین مسابقه امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و راگای تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این دیدار جذاب و تماشایی تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه نزدیک ۲ بر یک از سد حریف تهرانی خود عبور کند. راگا در بازی هفته گذشته موفق شد تیم ایمان شیراز را با شکست بدرقه کند و تیم فرش آرای مشهد هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال هفته هفتم مسابقات لیگ برتر از روز سه شنبه ۳۰ دی ماه و به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار