تولیت آستان قدس رضوی:

فعالیت‌های فرهنگی فرد به فرد باید تبدیل به یک گفتمان عمومی شود

احمد مروی در توصیه به تشکل‌های فرهنگی گفت: به دنبال عمق فعالیت‌ها باشید؛ فعالیت‌های فرهنگی فرد به فرد باید تبدیل به یک گفتمان عمومی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: استفاده از استعداد، ذوق، خلاقیت، ابتکار و نیروی جوانی در راستای نشر معارف اسلامی توفیق و نعمتی الهی است که مؤسسه جوانان آستان قدس وظیفه انجام چنین امر مهمی را دارد.

او با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن با استفاده از ابزار نوین، فعالیت در مسیر تربیت نسل جوان را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و افزود: با توسعه امکانات و ابزار ارتباطی دیگر هیچ مرزی وجود ندارد، این موضوع می‌تواند یک تهدید یا با عملکرد صحیح فرصتی برای نشر معارف حقه اسلام باشد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: آستان قدس وظیفه خود می‌داند به میزان توان و امکانات در حوزه نشر معارف اسلامی و بالا بردن معرفت و آشنایی جوانان با اسلام به‌عنوان دین سعادت‌بخش و حیات آفرین، تلاش کند.

مروی  نشر و تعمیق معارف اسلامی و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های آستان قدس معرفی و به جوانان فعال فرهنگی توصیه کرد که از تمام ابزار‌ها از جمله فرصتی که ابزار‌های نوین در اختیار بشر قرار داده در جهت تربیت نسل جوان و توسعه اخلاق و آموزه‌های اسلامی استفاده کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.