فخری: تا المپیک فرصت را از دست نمی‌دهیم‌/ با تمام وجود در توکیو حاضر می‌شویم

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی گفت: شمشیر بازان ایرانی هر وقت در المپیک یا بازی‌های آسیایی حاضر شدند، نسبت به دوره قبلی نتایج بهتری گرفتند و در توکیو هم با تمام وجود حاضر خواهیم شد.

پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی در گفت و گو خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با درباره حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی این تیم اظهار داشت: علی‌نژاد صحبت‌های خوبی با بازیکنان داشت و جلسه خیلی خوبی برگزار شد. بازیکنان هم حرف‌های خودشان را زدند و نظراتشان را بیان کردند. علی‌نژاد هم برای بازیکنان تیم ملی در المپیک آرزوی موفقیت کرد.

فخری درباره امیدواری به شمشیر بازان کشورمان برای کسب مدال در المپیک توکیو گفت: شمشیربازی هر وقت در بازی‌های آسیایی یا المپیک شرکت کرده، بهتر از دوره‌های قبلی نتیجه گرفته است. به همین دلیل امیدواریم که پیشرفت ما ادامه داشته باشد و با تمام وجود در المپیک حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی گفت: به نتیجه گیری در المپیک خیلی امیدوارم. تمام اقدامات لازم را تا المپیک انجام می‌دهیم. تیم خیلی خوب و آماده‌ای داریم و بازیکنان با جان و دل تمرین می‌کنند. مطمئن باشید تا المپیک فرصت را از دست نمی‌دهیم.


بیشتر بخوانید:


او در واکنش به کسب رده چهارم توسط عابدینی در المپیک ریو گفت: عابدینی در المپیک قبلی تمام تلاشش را کرد و همین که توانست شمشیربازی ایران را به دنیا بشناساند، اتفاق بزرگی بود. قبل از آن هم کار‌های بزرگی کرده بودیم، اما المپیک میدان مهم تری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار