فرماندار گلبهار خواستار شد:

افزایش اعتبارات ساخت مجموعه صنعتی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

فرماندار گلبهار گفت: افزایش اعتبارات ایجاد مجموعه صنعتی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد را از رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خواستار هستم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی دونده سرپرست فرمانداری گلبهار در بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از گلبهار گفت: ۱۵۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در گلبهار، زندگی می‌کنند.

او افزود: ما از شما تفکیک اعتبارات، افزایش اعتبارات ساخت و همچنین مساعدت در ایجاد مجموعه صنعتی را خواستاریم، که قطعا با ایجاد این مجموعه تمام مددجویان اشتغال پیدا خواهند کرد.

در ادامه سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ضمن بررسی وضعیت اشتغال و مسکن مددجویان، از طرح پیشنهادی ایجاد مجموعه صنعتی و اشتغالزایی استقبال کرد و گفت: با توجه به همراهی مجموعه شرکت عمران گلبهار در بحث تهاتر و همچنین فرصت مناسب اشتغالزایی در این شهرستان، این طرح بسیار مناسب می‌باشد و شخصا با آن موافق هستم.

او افزود: طرح فوق در مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) بررسی خواهد شد و اتفاقات خوبی برای مردمان این منطقه و به ویژه مددجویان عزیز خواهد افتاد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.