دالاهو آبی شد

فرماندار دالاهو گفت : وضعیت آبی این شهرستان در زمینه ابتلا به ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان نتیجه مشارکت آگاهانه و احساس مسئولیت مردم و فداکاری مجموعه بهداشت و درمان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه این شهرستان به بهترین وجه ممکن اجرا شده و مردم موثرترین نقش را در اجرای صحیح این طرح عهده دار بودند.

او گفت : میزان بستری‌های شهرستان دالاهو در آذر ماه ۱۶ نفر بوده که با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ۲۴ روز گذشته این میزان به چهار نفر کاهش پیدا کرده است.

نماینده عالی دولت در دالاهو افزود: تعداد فوتی‌های مبتلایان به ویروس کرونا در آذر ماه در شهرستان دالاهو ۶ مورد بوده، اما در دی ماه این تعداد به ۲ نفر کاهش پیدا کرده است.

محمدی ادامه داد: در جریان این طرح مجموعه بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه بسیج سپاه شهرستان دالاهو، غربالگری را به تعداد سه هزار و ۱۹۱ نفر در ۶ هزار و ۳۵۳ خانوار انجام داده اند.

او گفت: اهتمام مردم و فداکاری مجموعه ادارات ذی ربط به ویژه شبکه بهداشت و درمان و بسیج و سپاه پاسداران دالاهو وضعیت شهرستان را از زرد به آبی تغییر داده که به طور حتم تداوم این وضعیت به میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همگان بستگی دارد.

محمدی ادامه داد: تغییر وضعیت شهرستان کاملا شکننده است و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، آن را دستخوش تغییرات می‌کند.

محمدی گفت: تیم‌های نظارتی مشخص شده، مکلف به بازرسی میدانی و نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار