کرمانشاه آماده جذب و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و بزرگ توسط گروه صنعتی فاتح

استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه طی پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده، استان آماده جذب و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و بزرگ توسط گروه صنعتی فاتح است و مدیران باید تلاش کنند که زیرساخت‌های لازم را برای این کار فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : گروه صنعتی فاتح که یکی از گروه‌های صنعتی و هلدینگ‌های بسیار بزرگ و از افتخارات سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است با توجه به پیگیری‌های انجام شده در نظر است که اقدام به یک سرمایه گذاری در استان کند.

او گفت : تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای شکل گیری این سرمایه گذاری در استان باید از سوی ادارات ذی ربط ایجاد شود و دستگاه‌ها تلاش کنند که پاسخ استعلام‌ها در کوتاهترین زمان ممکن داده شود.

مقام عالی استان ادامه داد: با انجام سرمایه گذاری توسط گروه صنعتی فاتح حداقل هزار شغل جدید در استان ایجاد خواهد شد و ما مدیران موظف به تسریع در انجام این سرمایه گذاری برای کمک به روند اشتغال در استان هستیم.

بازوند گفت: حتماً در جلسه آینده ستاد سرمایه گذاری استان تمهیدات و تصمیمات لازم برای سرمایه گذاری توسط این گروه صنعتی اتخاذ خواهد شد و آنچه برای ما مهم است کمک به رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان است لذا باید از فرصت سرمایه گذاری توسط گروه صنعتی فاتح برای توسعه و اشتغالزایی استان استفاده کنیم.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری از سوی وزارت نفت در استان گفت: طبق توافقات اولیه صورت گرفته مقرر شده که یک پالایشگاه توسط وزارت نفت در حد فاصل گیلانغرب و سرپل ذهاب و همچنین یک پتروشیمی در نزدیکی پادگان ابوذر سرپل ذهاب احداث شود که تمامی این سرمایه گذاری‌ها منجر به رونق اقتصادی و اشتغالزایی استان خواهد شد.

استاندار کرمانشاه افزود: با انجام این سرمایه گذاری‌های عظیم، محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های استان در حوزه اقتصادی جبران خواهد شد و از تمامی مدیران می‌خواهیم که از فرصت‌های فراهم آمده برای توسعه، بالندگی و پیشرفت هر چه بیشتر استان استفاده و شرایط را آماده این سرمایه گذاری‌های عظیم و گسترده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار