تأکید معاون استاندار چهارمحال و بختیاری بر اجرای طرح‌های مدرسه سازی

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح‌های مدرسه سازی نیاز به همکاری خیران دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان که به مناسبت بزرگداشت شورا‌های آموزش و پرورش در کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس از ۱۵ شهریورماه آغاز شد، اما به دلیل شیوع کرونا این فعالیت‌ها تعطیل و به صورت مجازی اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به مشکلات نبود زیرساخت‌های لازم در برخی مناطق استان و با تصمیم آموزش و پروش و دانشگاه علوم پزشکی آموزش در برخی مناطق که زیر ساخت فراهم نبود آموزش به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شد.


بیشتر بخوانید


مردانی با تاکید بر اینکه هم اکنون هشت شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس باید تمام دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

او به فرهنگ سازی در خصوص اجرای طرح‌های مشارکتی خیران مدرسه ساز و اطلاع رسانی در خصوص طرح اجر به اجر و پویش من مادرم تاکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی خانواده آموزش و پرورش اجرای طرح‌های مدرسه سازی نیاز به همکاری خیران دارد.

مردانی افزود: برای فرهنگ سازی در خصوص این پویش‌ها باید از ظرفیت خیران، سازمان ها، ارگان‌ها شبکه شاد، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار