فرهنگسازی مصرف بهینه برق با همکاری آموزش و پرورش

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: شرکت توزیع نیروی برق و آموزش و پرورش برای گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش استان برای گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی با مشارکت دانش آموزان یزدی، امضاء شد.

 او ضمن اشاره به فعالیت‌های سال‌های اخیر در حوزه فرهنگ سازی، افزود: اگر امروز در حوزه فرهنگ سازی هزینه کنیم در آینده برای تولید برق کم‌تر هزینه خواهیم کرد و کمک شایانی به اقتصاد کشور خواهد داشت.

نواب رعایت الگوی مصرف برق را نیازمند آموزش همگانی دانست و متذکر شد: سنین تحصیل در مقطع ابتدایی، بهترین زمان برای فرهنگ سازی و آموزش غیر مستقیم دانش آموزان است.

این مسئول چالش بزرگ امروز کشور را مصرف نامطلوب و بی رویه انرژی خواند و گفت: متاسفانه خاموشی‌های روز‌های اخیر در سطح کشور دلیل کمبود سوخت گاز نیروگاه‌ها و مصرف نامتعارف این انرژی است.

او فراگیری سریع، اثربخش و اشاعه فرهنگ صحیح مصرف بهینه در خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: موضوع مدیریت مصرف انرژی هم برای تابستان و هم برای فصل زمستان یک ضرورت و رعایت الگوی مصرف دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به قابلیت‌های اپلیکیشن برق من، ارائه خدمات به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر و مدیریت‌های برق را از مزیت‌های آن برشمرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار