مرگ زن ۴۰ ساله آمریکایی بر اثر کرونای انگلیسی

یک زن ۴۰ ساله در ایالت تگزاس به علت ابتلا به کرونای انگلیسی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک زن ۴۰ ساله انگلیسی بر اثر ابتلا به کرونا انگلیسی جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، «Felicia Parker» روز شنبه در بیمارستانی در هیوستون، ۵ روز پس از آنکه بستری شده بود، جان خود را از دست داد؛ چرا که او از مشکلات تنفسی رنج می‌برد.

آزمایش‌های بعدی تأکید کرد که این زن ۴۰ ساله از گونه‌ای از کرونا رنج می‌برد که به نام (B ۱.۱.۷) معروف است و «سوپر کوید» نامیده می‌شود؛ چرا که احتمال انتقاد ۷۰ درصدی آن وجود دارد.

نزدیکان وی می‌گویند نمی‌دانند او چگونه به این بیماری مبتلا شده است. تا کنون ۸۲ نفر مبتلا به سوپر کووید در ده ایالت آمریکا شناسایی شده اند که عبارت است از کالیفرنیا، کلرادو، کنتیکت، فلوریدا، جورجیا، ایندیانا، مینه سوتا، نیویورک، پنسیلوانیا و تگزاس.

با این حال، با وجود آنکه این گونه کرونا به راحتی قابل انتقال است، پزشکان می‌گویند لزوما این گونه از کرونا کشنده‌تر از دیگر انواع کرونا نیست.

دیلی میل در ادامه به نقل از یکی از نزدیکان این زن ۴۰ ساله می‌نویسد: او همیشه لبخند گرمی به لب داشت و کلماتی تشویق کننده برای هر فردی که با آن روبرو می‌شود، استفاده می‌کرد. او زنی قوی بود.

در حالی رسانه‌ها از شیوع گونه کرونای انگلیسی صحبت می‌کنند که دیگر گونه‌های کرونا که در آفریقای جنوبی و ژاپن کشف شده نیز در امریکا مشاهده شده است.

بسیاری از افراد، سازمان‌های مسئول سلامت در آمریکا را مسئول شکست در تشخیص و ردیابی این گونه‌های جدید بیان می‌کنند که مسیر خود را به این کشور باز کرده اند.

تا کنون بیش از ۲۳ میلیون و ۶۱۶ هزار نفر در امریکا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، نزدیک به ۳۹۴ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین تا کنون بیش از ۹۲ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۹۸۹ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار