انشعاب‌های غیرمجاز باعث خاموشی‌های ناخواسته می‌شوند

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: انشعاب‌های غیرمجاز منجر به ایجاد تلفات، افزایش بار شبکه و اعمال خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق می‌شوند.

انشعاب‌های غیرمجاز باعث خاموشی‌های ناخواسته می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صادق زنده بودی سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: طرح جهادی کشف و جمع‌آوری انشعاب برق‌ غیرمجاز، دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال و تعدیل روشنایی معابر با هدف اعمال مدیریت مصرف گاز و برق و کاهش بار شبکه در استان بوشهر آغاز شد.

او افزود: انشعاب‌های غیرمجاز منجر به ایجاد تلفات، افزایش بار شبکه و اعمال خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق می‌شوند که ساماندهی آن‌ها در استان بوشهر هدف اساسی این مانور است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر فعالیت ماینر‌ها (دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال) به کمبود برق در کشور دامن زده است، کشف و قطع برق این دستگاه‌ها در استان بوشهر آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


زنده‌بودی ادامه داد: اولویت نخست این شرکت تأمین برق مشترکان خانگی است و به همین منظور همه ظرفیت‌ها برای تأمین برق پایدار آن‌ها به‌کار گرفته شده است.

او گفت: با توجه به کمبود گاز در برخی از استان‌های کشور، از مشترکان محترم استان بوشهر انتظار می‌رود در راستای تأمین برق و جلوگیری از خاموشی، مدیریت مصرف گاز و برق را در اولویت قرار دهند.

 سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر از مشترکان برق استان که در تابستان امسال با مدیریت بهینه مصرف برق، به گذر موفق و بدون خاموشی از اوج بار تابستان کمک کردند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این همکاری در مقطع کنونی که برخی از مشترکان با کمبود گاز مواجه هستند نیز با موفقیت ادامه یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.