رزمایش تعمیرات وبهینه سازی مصرف برق در استان سمنان برگزار شد

سومین رزمایش تعمیرات وبهینه سازی بامحوریت تعدیل روشنایی معابرو اصلاح انشعابات ورمزارزها در سمنان برگزارشد.

محمدحسینی نژاد معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص این رزمایش گفت: به منظور صرفه جویی در مقدار انرژی این رزمایش در کل استان سمنان برگزار شد.

او افزود:۵۳ اکیپ با ۱۵۳ نفر نیرو،۲۱ ناظرفنی و۱۱ ناظرایمنی در رزمایش کل استان حضوردارند.

حسینی نژاد ادامه داد: در این مانور چراغ های معابر اصلی یکی درمیان خاموش می شود تابتوانیم صرفه جویی انرژی قابل توجهی را داشته باشیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان بااشاره به روشن بوده چراغ های معابر اصلی طی ۱۴ ساعت در شبانه روز ابراز کرد: با خاموش کردن هرکدام از این چراغ های ۲۵۰ واتی که معادل برق مصرفی یک روز در خانه است؛میتوانیم در مصرف برق صرفه جویی کنیم.

او ضمن بیان اینکه ۲۱ هزار چراغ معابراصلی در سطح استان بصورت یک در میان خاموش شده است تصریح کرد:در این مانور ۲هزار چراغ معابر دیگر را نیز خاموش خواهیم کرد.

حسینی نژاد در ادامه این مانور گفت: درتست لوازم اندازه گیری؛ مقدار تلفات شبکه واقعی را میسنجیم تا مشخص شود در چه بخش هایی تلفات بیشتری داریم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان بااشاره به تست ۱۲۰۰ لوازم اندازه گیری مشترکین برق اظهار کرد: تست کلیه لوازم خانگی در یک محدوده از شهردر جهت رفع مشکلات موجود در شبکه نیز صورت میگیرد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: توزیع برق ، مانور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.