ضرورت تسریع تعیین تکلیف اراضی واگذار شده توسط منطقه آزاد قشم

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد کشاورزی هرمزگان موظف هستند ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف واگذاری‌های اراضی در قشم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در خصوص رسیدگی به موضوع واگذاری اراضی توسط منطقه آزاد قشم، گفت: سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد کشاورزی هرمزگان موظف هستند ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف این واگذاری‌ها اقدام کنند.

صالحی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با اشاره به فعالیت‌های گسترده متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی افزود:لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و ضمن مشارکت فعال در کارگروه‌های تخصصی، گشت‌های مشترک را تقویت کنند.

او گفت: مناطق آبشورک و چهچکور در حومه شهر بندرعباس بیشتر از سایر حوزه‌ها مورد طمع متصرفان قرار دارد لذا استقرار مداوم یگان حفاظت مسکن و تقویت گشت‌های نظارت در این مناطق ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

رییس کل دادگستری هرمزگان افزود: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و ضمن مشارکت فعال در کارگروه‌های تخصصی، گشت‌های مشترک را تقویت کنند.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان با یادآوری محدودیت زمین در جزایر نیز اظهار داشت: هرگونه واگذاری و فعالیت اقتصادی در بخش‌های کشاورزی و شیلاتی در جزایر باید بر این اساس باشد که به ظرفیت گردشگری و اکوتوریسم منطقه آسیب وارد نشود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.