اجرای برنامه سراسری تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه‌های برق شیراز

سومین مانور شرکت توزیع نیروی برق شیراز همزمان با سراسر کشور و با هدف تعدیل روشنایی معابر، شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز و قطع برق مراکز استخراج رمزارز غیرمجاز، برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: سومین برنامه سراسری تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع در محدوده تحت مدیریت این شرکت همزمان با سراسر کشور، صبح روز پنجشنبه ۲۵ دی آغاز شد.

محمدرضا منصوری صبا افزود: این مرحله از طرح تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق شیراز، با محوریت تعدیل روشنایی معابر، شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز، شناسایی و قطع برق مراکز استخراج رمز ارز و اقدامات ایمنی و صیانت از حریم شبکه‌های برق اجرایی شده است.

او گفت: در این مرحله از مانور تعمیرات و بهینه‌سازی که همزمان با سراسر کشور، اجرایی شد، همه امور‌ها و نواحی توزیع برق شیراز، با امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی کامل، مشارکت داشتند.

منصوری صبا اظهار کرد: اقدامات توزیع برق شیراز، تعدیل روشنایی معابر به عنوان محور اول، توسط اکیپ‌های حوزه بهره برداری، شامل روشنایی معابر، اتفاقات و تعمیرات شبکه با توجه به دستورالعمل‌های موجود اجرایی شد.

او ادامه داد: در شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز، گروه‌های بازرسی و مراکز اجرائیات، حضور و مشارکت و مسئولیت داشتند.

منصوری صبا گفت: در شناسایی مراکز استخراج رمز ارز، با روش‌های داده کاوی ورود شد که پس از شناسایی، قطع برق توسط اکیپ‌های بازرسی انجام شد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مراکز استخراج رمزارز، پس از شناسایی و قطع برق برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی ارجاع خواهند شد.

منصوری صبا گفت: محور چهارم هم ایمن سازی تجیهزات شامل نصب قفل روی پست‌ها، تابلو‌های برق و دریچه پایه‌های روشنایی  معابر بود که توسط پیمانکاران حوزه ایمنی اجرا شد.

او گفت: موضوع صیانت از حریم شبکه، با جمع آوری تابلو‌های تبلیغاتی و ادوات مزاحم، نظیر پوستر، تراکت، تبلیغات محیطی نصب شده روی پایه‌های برق و همچنین اخطار رفع حریم به متخلفان، اجرا شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ توزیع برق شیراز گفت: در این مانور مشترک سراسری معاونت‌های بهره‌برداری و خدمات مشترکان و نیرو‌های تحت مدیریت دفاتر ایمنی و کنترل ضایعات، نظارت بر بهره برداری، نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری و امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و ناظران همه حوزه‌های مرتبط حضور و مشارکت داشتند.

منصوری‌صبا با بیان اینکه این مانور تا امروز جمعه ۲۶ دی نیز ادامه دارد، گفت: در این مرحله از مانور سراسری، ۳۶۰ نیروی انسانی متخصص در قالب ۸۴ اکیپ و تعداد ۲۷ دستگاه بالابر و نیز ۵۷ دستگاه خودروی عملیاتی سبک، مشارکت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار