آغاز ساخت مجتمع مسکونی خیرساز ویژه زوج‌های بی‌بضاعت در لامرد

باحضور مدیرکل بهزیستی فارس، ساخت ۹ واحد مسکونی توسط خیر لامردی برای تازه عروس داماد‌های تحت پوشش بهزیستی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمدصادق کشفی‌نژاد در عملیات ساخت مجتمع مسکونی زنده یاد ناصر قائدی ویژه سکونت رایگان یکساله زوج‌های جوان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی لامرد، گفت: فعالیت‌های انجام شده در بهزیستی شهرستان لامرد در حوزه‌های مختلف چشم گیر و شایسته تقدیر است.

او همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های خیرین، افزود: شهرستان لامرد یکی از شهرستان‌های پیش رو در زمینه جلب کمک خیرین است و مددجویان بسیاری تاکنون از این کمک‌های خداپسندانه بهره‌مند شده‌اند.

معصومه کاظم زاده، رئیس اداره بهزیستی لامرد نیز با تشریح جزییات این پروژه گفت: حاج غلام قائدی، خیراندیش لامردی در اقدامی خیرخواهانه، ۹واحد مسکونی را برای تازه عروس داماد‌ها می‌سازد.

او افزود: با تصمیم هیئت موسس خیریه زنده یاد قائدی که با حمایت خیراندیش حاج غلام قائدی مدیریت می‌شود نیز این پیشنهاد به مرحله اجرا رسید که این واحد‌های مسکونی پس از افتتاح، در یک‌سال آغاز زندگی زوج‌های کم‌بضاعت تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد که این کمک بزرگی در تامین بخشی از هزینه‌های زندگی آن‌ها در این بحران اقتصادی خواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی لامرد اضافه کرد: این مجتمع مسکونی به‌نام «زنده یاد ناصر قائدی» فرزند خیراندیش یاد شده نامگذاری شد که ٩ واحد مسکونی در سه طبقه طراحی شد و در زمینی به مساحت ۵۵۰ مترمربع واقع در جوار مرکز معلولین ذهنی (قائدی) شهر لامرد احداث می‌شود.

کاظم زاده، اعتبار اولیه خرید زمین و آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و از ادارات خدمات رسان اعم از شهرداری، گاز، آب، برق و مخابرات خواست تا در صدور مجوز‌ها و اعطای معافیت‌ها درصورت امکان، همکاری لازم داشته باشند.

اهدای ۳۲ دستگاه تبلت به فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار بهزیستی لامرد با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، ساخت نخستین مرکز نگهداری از معلولین ذهنی در لامرد با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال و پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه‌های جاری و تامین امکانات این مرکز معلولین از دیگر اقدامات خیرخواهانه خیراندیش لامردی (حاج غلام قائدی) است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار