ادامه تیره روزی‌های نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان

ششمین شکست دختران فوتبالیست فارسی مقابل ملوان رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۳ امروز تیم هیات فوتبال فارس به میزبانی ورزشگاه حافظیه رو در روی میهمانش ملوان بندرانزلی قرار گرفت و با هفت گل نتیجه را واگذار کرد.

او اضافه کرد: گل‌های تیم ملوان را در این مسابقه را افسانه اقبال ۳ گل، صفورا جعفری ۲ گل و هاجر شاه ملک پور و پگاه نوری هم دیگر گل‌های تیم میهمان را وارد دروازه نماینده فارس کردند تا ضمن رقم زدن ششمین شکست هیات فوتبال فارس، بر ناکامی‌های این تیم در این رقابت‌ها افزوده شود.

بازی رفت دو تیم هم با ۶ گل به سود ملوان بندرانزلی به پایان رسیده بود.

در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم هیات فوتبال فارس با ۶ شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی ۶ تیمی گروه دوم باقیماند.

هم چنین تا پایان هفته هفتم، نماینده فارس با ۴۲ گل خورده بدترین خط دفاع و بدون گل زده بدترین خط حمله لیگ برتر فوتبال بانوان را به خود اختصاص داده است.

در گروه دوم شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های وچان کردستان و ملوان بندرانزلی با ۱۶ و ۹ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم هیات فوتبال فارس که در نیم فصل نخست با نام قشقایی شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور یافت در هفته هشتم این رقابت‌ها جمعه سوم بهمن ماه به مصاف میزبان خود سارگل بوشهر می‌رود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار