برگزاری مجمع عمومی فوق العاده کانون داوری در دادگستری چهارمحال و بختیاری

مجمع عمومی فوق‌العاده کانون داوری چهارمحال و بختیاری با دستور کار انتخاب بازرسان کانون داوری، بررسی استعفای اعضای هیئت مدیره کانون داوری استان و تقدیر از کارکنان فعال در عرصه‌ی داوری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجمع عمومی فوق‌العاده کانون داوری چهارمحال و بختیاری با دستور کار انتخاب بازرسان کانون داوری، بررسی استعفای اعضای هیئت مدیره کانون داوری استان و تقدیر از کارکنان فعال در عرصه‌ی داوری برگزار شد.

سید محمد موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در حاشیه مجمع عمومی فوق‌العاده کانون داوری با اشاره به تغییرات حاصله در اساسنامه گفت: این مجمع با سه هدف اصلی انتخاب بازرسان جدید کانون داوری، بررسی استعفای اعضای هیئت مدیره کانون داوری استان و تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه‌ کارکنان سابق فعال در داوری برگزار شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: با تغییرات پیش‌آمده در راهبری برنامه‌های مرتبط با نهاد داوری و ابلاغ آن از مرکز، تمامی امور توسعه، نظارت و پیگیری اقدامات مؤسسات داوری از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به معاونت شورای حل اختلاف محول شد.

شایان ذکر است مجمع عمومی فوق‌العاده کانون داوری چهارمحال و بختیاری، با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، معاون قضایی رییس کل دادگستری در امور شورای حل اختلاف، اعضای هیئت مدیره و مدیران مؤسسات داوری سراسر استان در محل سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.