افتتاح خانه ورزش روستای القچین سفلی

رئیس هیات ورزشی روستایی وبازی‌های بومی محلی شهرستان چرام گفت: خانه ورزش روستای القچین سفلی در شهرستان چرام افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یاری زاده رئیس هیات ورزشی روستایی وبازی‌های بومی محلی شهرستان چرام گفت: این خانه دارای تجهیزاتی چون فوتبال دستی، تنیس روی میز و شطرنج و تشک تاتامی است.

یاری زاده افزود: با افتتاح و راه اندازی این خانه ورزش، جوانان و نوجوانان روستای القچین سفلی با جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ نفر از خدمات این خانه ورزش بهره مند می‌شوند.

او گفت: توجه به ورزش قهرمانی و هدایت ورزشکاران روستایی؛ تهیه امکانات لازم ورزشی وبرگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در دو بخش داوری و مربیگری به زودی در رشته‌های دارت و والیبال و سایر رشته‌های ورزشی در شهرستان چرام برگزار می‌شود که امیدواریم ورزشکاران و علاقه‌مندان در روستا‌ها از این فرصت مناسب استفاده و شرکت کنند.

یاری زاده با اشاره به اینکه در شهرستان چرام تاکنون شش خانه ورزش در دو بخش چرام وسرفاریاب افتتاح شده است ازدهیاران خواست برای نگهداری و استفاده بهینه از وسایل ورزشی اهتمام جدی داشته باشند.

او بیان کرد: در بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی ۱۴ خانه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح وتجهیز می‌شوند که سهم شهرستان چرام ۲ خانه ورزش است.

یاری زاده افزود: ساختمان این خانه ورزشی با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع توسط اداره آموزش وپرورش شهرستان چرام و با همکاری دهیاری روستای القچین سفلی ساخته شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.