تسلیت مسئولان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان در پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان با صدور پیامی ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام شهادت دخت مکرم نبی اسلام (ص)، سیدة النساء العالمین، یاس آل یاسین، اسوه‌ی کامل زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون و مدافع حریم ولایت، حضرت فاطمة الزهرا (س) قرار داریم.

شخصیت برجسته، ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) “ام ابیها” لقب گرفتند، اسوه‌ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است.

پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد؛ چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

اینجانب شهادت یگانه بانوی که در عرش الهی محبوب ملائکه مقرب و هم کلام با برترین آنان و حامل علم خدا یعنی جبرئیل امین، بهجت قلب و نور چشم رسول (ص) و عزیزترین انسان‌ها در پیشگاه او و از هر جهت شبیه‌ترین مردم در رفتار و کردار به ایشان بود را به اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم.

حسن جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.