مادران شهدا پیروی از حضرت زهرا (س) را در عمل ثابت کردند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مادران شهدا با صبر و شجاعت بی‌بدیل خود و با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد عباسیه بزرگی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با مادر شهیدان «سیدامیر و سیدحسین فدایی فروتن»، بیان کرد: باید دانست شجاعت و عظمت شهدا متأثر و نشأت گرفته از مادران ایثارگری است که تربیت چنین فرزندانی را به بهترین نحو و با معیار‌های اسلامی انجام داده‌اند و این مادران با صبر و شجاعت بی‌بدیل خود و با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند تا از اسلام، آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه، حراست کنند.

او افزود: مادران شهدا همچون خود شهدا شاخص زندگی ما هستند، چون آن‌ها با یک مدل تربیتی برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا فرزندانی را تربیت کردند که شهادت را برای خود انتخاب کردند.

مادر شهیدان فدایی فروتن نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش گفت: سیدحسین و سیدامیر در همه کارهایشان اخلاص داشتند آن‌ها با توجه به عشق و محبتی که نسبت به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) داشتند نسبت به مسائل مختلف بسیار باگذشت و بامحبت رفتار می‌کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار