بهمن ماه برگزار می شود؛

نخستین کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهید، جانباز و آزاده در همدان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهید، جانباز و آزاده، بهمن امسال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد عباسیه, مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در نشست هماهنگی نخستین کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهید، جانباز و آزاده کشور گفت : این کنگره با عنوان (لشکر فرشتگان) که برگرفته از پیام مقام معظم رهبری است در نیمه‌ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

این نشست به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و امور بانوان و خانواده ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مدیران کل استان‌ها  برگزار شد.

او افزود: تعداد شهدای زن استان همدان ۳۵۷ نفر و جانبازان زن ۲۴۷ نفر است که خانم دباغ یکی از بانوان شاخص استان و کشور محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان هدف از برگزاری این کنگره را شناسایی و معرفی هر چه بیشتر بانوان شهید، جانباز و آزاده کشور و هم افزایی برای تقویت مقام زنان و تحکیم خانواده برشمرد و ابراز داشت: مهمترین بخش کنگره، معرفی زنان شهید، جانباز و آزاده به نسل جوان است و این کنگره به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ثبت خواهد شد تا زحمات این زنان در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.