سوگواره فاطمی در سالن اجتماعات سلمان ساوجی ارشاد ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، سوگواره‌ی فاطمی در سالن اجتماعات سلمان ساوجی اداره ارشاد ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: تقویت و نهادینه کردن فرهنگ فاطمی موجب ریشه کنی فساد؛ اختلاس و بداخلاقی‌ها در جوامع می‌شود.

حجت الاسلام سبزی الگو قراردادن حضرت صدیقه طاهره (س) در زندگی‌های فردی را امری ضروری دانست و افزود: در زمان فرج، امام زمان (عج) جامعه اسلامی را با نسخه‌ی شفا بخش ام ابی‌ها اداره خواهند کرد و منتظران ظهور باید با تقویت و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی، خود را برای حکومت جهانی حضرت قائم مهیا نمایند.

او اضافه کرد: خدمت خالص برای خداوند در دنیا برای انسان شان می‌آورد و افرادی همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مسیر الهی گام برداشتند.

نماینده مردم ساوه در خانه ملت با انتقاد از وضعیت محدود اعتبارات فرهنگی در لایحه‌ی بودجه دولت اظهار کرد: هزینه کردن در زمینه‌ی مسائل فرهنگی عین سرمایه گذاری است و باید با توزیع عادلانه‌ی امکانات فرهنگی در کشور به سمت تقویت زیرساخت‌های مغفول مانده در این زمینه حرکت نماییم.

او ادامه داد: بنا به اذعان معاون یکی از وزرا؛ سهم اعتبارات فرهنگی از بودجه‌ی کلان کشور بسیار اندک است و ۸۰ درصد این اعتبار هم در پایتخت هزینه می‌شود که این نقص عادلانه نیست.

حجت الاسلام سبزی بیان کرد: برای ترسیم صحیح ساختار بودجه در مجلس در حال تلاش هستیم تا این سند کلان مالی به نفع مردم و اقشار ضعیف جامعه موجب ارتقا معیشت و سطح رفاه آنان شود.

در ادامه گل ختمی از مداحان برجسته‌ی کشوری به مرثیه سرایی و عزاداری در رثای بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) پرداخت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.